Klipp klipp.

Drömde inatt att jag klippte av min lugg, och det kan ju låta snyggt. Men min var minikort, den var typ 1 cm lång (kort?) och hur snyggt var det på en skala? Inte alls. Fick lite panik och vågade ej visa mitt ansikte för min sambo utan satt och tittade ner hela kvällen, usch vilket klipp jag ställt till med, skönt att det bara var en dröm. det är snyggt med lugg, men den får gärna vara längre än så om det skall bli något klipp. Dock skall det inte bli ngt klipp eftersom jag är alldeles för lat för at fixa till håret på morgonen.

Har varit uppe och tittat på bloggare på nyhetsmorgon, det är lite läskigt att man ej vet vem som läser, nu har jag ju ingen jättestor läsarkrets, men tänk de som har det, det är ju som at man nästan känner bloggaren fastän man aldrig träffats,beroende på hur personlig man är, lite läskigt när man sitter och tänker på sådant. Men det är ju de bloggarna som är intressanta, alltså de personliga.

Sam är vaken sedan en halvtimme tillbaka, han ligger här och tar i sina fötter, tittar lite på teve, och småpratar med mig, det är underbart att vakna bredvid sin son, att bara ligga och mysa och titta på honom ett tag innan man går upp, det finns inget mysigare sätt att vakna på, Jag som vanligen är ganska så morgontrött har inte direkt något problem med att kliva upp innan sju nu när man har en fin son att spendera all morgontid med.

Jag somnade ju ganska så sent, försökte tömma datorn på lite så jag kan installera ett brännprogram till alla foton, men hur tar man bort minst nödvändiga saker om tar störst plats, nägon som vet vad om tar plats som man kan ta bort?

Nu är det snart matdax för älskingen, sen skall vi gå upp och mysa lite och så skall jag dricka lite te framför nyhetsmorgon medan jag leker med Sam på babygymet. Han börjar bli för stor för sin babysitter, han liksom drar sig uppåt och framåt hela tiden, så den kan han nog inte använda så länge till, vår stora pojke.

Nej nu vill misarna ha min uppmärksamhet också, idag blir det nog lugnt, om inte en vän kommer över vilket kanske är planerna. Trevlig dag till er! Och förresten idag blir Sam 19 veckor, gud vad tiden går fort. Älskade barn, om du bara visste hur mycket vi tycker om dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0