Kul.

Mammagruppen var riktigt kul idag, jag får väl erkänna att de som går i gruppen är mkt trevligare nu efter några gånger. Så det är kul. Alla pratar mera också. En bjöd med alla i gruppen på kyrkans barntimme imorrn så det skall bli skoj, vet inte riktigt vad det innebär, men kul att bara ses ju.
Sen nästa vecka är det massa hantverkare, men mitt i allt lite öppna förskolan, och så skall jag anmäla oss till babysim, det tror jag Sam kommer gilla, han älskar ju att bada.

Snart faller alla bitar på plats gällande hantverkare hit och dit, så skönt... de är ettsläkte för sig, sega och håller inte riktigt vad de lovar alltid.

Skall nog ta mig iväg på bebisbio med någon dag, om jag hinner för alla inbokade möten förstås, och innan våra släktingar kommer, men det verkar skojsig.

Nej dags att se vad lilleman har för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0