Morning.

Inväntar hantverkare igen. Passar på att äta lite mackor medan Sam sover.
Han är för go, när han vaknar ligger han och pratar för sig själv och ler mot mig.
Det finns inget mysigare sätt att vakna på. Sambon sa igår att det är så trist att han inte ser honom mera
men så är det för alla som jobbar, att man bara ses på kvällar och helger,. Då skulle jag ej stått ut,
jag är egoist vad gäller att vara mammaledig, jag vill ha all tid. och får redan panik när jag tänker på dagis.
Men sambons jobb är betydligt mer välbetalt än mitt, även om jag absolut hade en bra lön när jag jobbade som lärare.
Men ändå han har ju det dubbla, minst. Men han skall iaf vara hemma nästa år i fem månader i samband med semester.


Sablans katter nu väckte de Sam, som fick sova max en kvart. bara för att de skulle ha kapplöpning i hela lyan.


Dåtid:'
"Chocken blev en total lycka"

Kommentarer
Postat av: Linda

gud vad många tävlingar du e med i... hoppas du vinner ngt. vi har samma situation här hemma, sambon tjänar betydligt mer än mig. men han ska vara hemma tv månader senare iaf... ha det bra!

2009-03-17 @ 19:23:19
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0