Nytt i bebisgarderoben.

HIttade en grym sida på nätet med massa fina barnkläder och jag kunde inte låta bli att klicka hem lite till Sam.
Hans garderob är större än min och sambons tillsammans, Sam har så mycket kläder att han hinner knappt använda hälften, men det struntar jag i, det är så kul att klä honom, och det finns så mycket snyggt att jag bara måste.
Hans nästa inköp är ett par converse och en fejk-skinnjacka så vi ser likadana ut, fast det får bli i vår sen:)


En grön lejonbody och leggings med fiskar på. Tyckte de var så häftiga. Sen tänkte jag köpa en bodysuit med Elvis på med den var slut, så himlans typiskt eftersom den var så cool. Den hade pappa gillar haha.
Jag måste verkligen bärga mig, jag hittar nya sidor varje dag. Och att shoppa till sig själv är inte alls lika kul nu, speciell när det finns så mycket mer snygga och roliga kläder till Sam. SÅ min garderob ligger riktigt i skymundan nu, får väl ge den ett vårryck sen någon gång. Man kan ju inte bara leva på massa nya underkläder haha.





Tittade ut och ser snö, jag är så less less less på snö. Och jag är glad att Sam föddes i Oktober, det är perfekt att det är vår när han är redo att sitta upp och man tar fram sittvagnen. För i detta snöslasket är det ju ej kul att göra sin perimärtur i sittvagnen. Nej det får vänta. Även om han är nyfiken så vill jag ju inte stressa med det, det är nog bra för den lille ryggen att ligga ner än så länge. Vid 5 - 6 månader börjar de flesta vilja sitta mer och mer har jag läst, men vi får väl se, alla är olika, det får man ju se vad som passar honom helt enkelt.

Nej sova var det kanske eller, kanske skulle man se om man hittade ngn ny kul babyaffär kanske?;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen. Kikar in lite hos dig, Sam han e ju bara så söt =) Ha en underbar dag!

Kram Anna

2009-03-09 @ 09:19:31
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka söta kläder! Jag håller med, det är såå kul att köpa bebiskläder. Tvillingarna har redan massvis av byxor som de säkert inte kommer att hinna använda, men jag kan ju inte låta bli... Vi vet inte könen på dem så gissar på att jag kommer shoppa hur mycket som helst som inte är könsneutralt sen.

2009-03-09 @ 13:15:14
URL: http://emeliese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0