Snart så.

Äntligen börjar det dra ihop sig, nästa vecka kommer sambons familj hit och skall börja renovera badrummet. Det skall bli så skönt att få ett nytt nice badrum med nytt, lite designat badkar, nya toastol, handfat och bäst av allt en tvättmaskin.
Då kan jag äntligen shoppa ännu mera till Sam eftersom jag nu mest blir fustrerad över att behöva invänta tvättid en gång i veckan innan kläderna kan användas. Bra ursäkt att shoppa, jag vet.

Dagen har varit rörmokare och hantverkare samt en liten promenad. Sam har varit mycket vaken idag, och när han skall slumra till och jag lägger ner honom på täcket på golvet så tittar han upp med sina stora blå och menar att han minsann inte är trött, sötnosen.

Mina händer är förresten helt spruckna av all tvätt, har ju bacillskräck och tvättar dem extremt mycket nu speciellt i denna vinter och förkylningstid vilket har lett till att dem nu är helt trashade, jag måste försöka smörja in dem.

Sam och sambo sover här brevid, och Sam skall ha mat för natten om en timme, så jag h¨åller mig vaken tills dess, så jobbigt att vakna till efter för kort sömn.

Idag testade han potatis och palsternacka, det verkade inte supergott, men det kommer väl efter att man testat ngn mer gång. Han är så söt med alla miner han gör när han testar mat, älskade barn!

Får sån förskoleångest, känns som jag vill vara hemma med Sam tills han är 5 minst, men det funkar ju såklart inte, men ni förstår tanken. Hoppas jag kan vara hemma länge. Hur länge planerar ni?


Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Nu ska vi se, de är 59 långa och Jolie väger dryga 5500 g, och Noah dryga 6200 g ..om jag inte minns fel =)



Vad väger in lilla kille nu då? =)

2009-03-18 @ 06:54:48
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0