Stora killen.

var till bvc idag med Sam som nu är 4 månader och 5 dagar gammal.
OCH väger nu  * fanfar* 8,1 kg och är 69 cm lång! Stora killen!:)

Nu sover han så sött i vår säng, och jag skall nog med gå och lägga mig, känner mig trött. har ju fått sova 8h per natt nu två nätter i rad, då blir man trött, ja det är sant, man blir faktiskt trött av att sova helt oavbrutet så länge när man är van att iaf gå upp en gång per natt.

Helgen blir ganska lugn skulel egentligen iväg på söndag men får se hur det blir. Imorrn kommer en vän hit och ser mello med oss, och på söndag kommer ev C hit o fikar! hoppas!

Kram på er, nu e det bädden bredvid mina prinsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0