Trevlig dag.

Dagen har kantats av mysig fika med en kompis som var över. Det var så längesen vi sågs, och vi har alltid så trevligt när vi ses, kan bero på att C är en väldigt glad och skrattig person, och jag är också för det mesta glad och flamsig, därför gillar jag att umgås med människor som har nära till skrattet, det blir så avslappnat och skönt.

Hon köpte med sig mat till oss från en fiskdelikatess som ligger i centrum, de har så god mat så mn kan aldrig bestämma sig när man är där. Men det är väl inte bara där jag har svårt att bestämma mig, det har jag jämt, måste vara ett typiskt tjejigt drag det där, nästan alla jag känner är lika veliga somjag vad gäller att välja, iaf mina tjejvänner så då står man där och väljer och väljer i alla evighet, men det är en del av charmen. :)

C hade även med sig en smaskig kanellängd så efter maten så fikade vi och drack te och mineralvatten. Jag är inte ens sugen på läsk längre nu när jag inte druckit det på över 1 år, det känns skönt. Däremot ersätts ju det av godis istället, alltid är det något :) Fast jag känner ingen stress, min kropp är nästan tillbaka tills där den var innan jag blev gravid, och kilomässigt har jag ett kilo kvar. Men man är igång från tidig morgon till kväll och sitter knappt still så det är ju inte så konstigt. Just nu vill jag dock ha vår och lite värme och sol ute så man blir lite piggare, så man kan vara ute lite mera i den friska luften, det ser jagverkligen fram emot.

Tiden bara rusar iväg, och jag känner att jag vill vara varenda sekund med Sam och familjen, det är så skönt att veta vad man skall göra på dagarna, och jag älskar verkligen att vara hemma med min underbaring och hitta på massa mysigt.
Nu de senaste två veckorna har det varit full rulle och vi har träffat så mkt folk på dagarna, vilket såklart är jättekul men man är så trött när det är kväll och då är det skönt att bara krypa i sängs. Sam är verkligen igång, han pratar med katterna, skrattar och har sig. Dock är han svårare att få att somna på kvällen,det är väl mycket intryck och allt beror på vad man gjort under dagen. men okej, svår o svår beror ju på vad man jämför med, allt går bra så länge man inte stökat fför mycket, därför har vi köpt hörselskydd nu tills renoveringen sätter igång i veckan. Så sambons familj kommer på onsdag o stannar lite drygt en vecka, och imorrn är det träff med en kompis och på torsdag är det gruppträff igen.

Så full rulle är det men det är skojsigt. Och nu tänkte jag sova ´bredvid mina pojkar. Nattie.

Kläderna Sam fick av C idag, jättefina!




Kommentarer
Postat av: Emma

Fina köp. Så söt den med tigern ;)

2009-03-24 @ 10:23:15
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

psst, nu har det äntligen hänt ;-)



kram

2009-03-24 @ 14:03:35
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Nina

älskar den där pyjamasen :D har den själv. sååå fin :D

2009-03-24 @ 17:45:55
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0