Whooops.

Det är inte klokt, att köpa barnkläder på nätet är alldeles för lätt. Nu har jag klickat hem lite från Lundmyr och lite från Ej sikke lej. japps lite med igelkottar och sånt fint. Och skall nog köpa en tummentfilt med! Men får se. Man kanske skall spara lite med ibland. Eller nej, pengar är en färskvara!:)

Sam har skrattat så mycket idag, när jag sjäng bamselåten för honom, när han nuddade katten och när jag gav honom gröt. Ja hör och häpna, idag var andra dagen han fick gröt och han skrattade som en tok mellan slevarna och verkade vilja ha mera. Katrinplommonen går också ner. Så än så länge så verkar han gilla mat vårt lilal gryn. Skall bli intressant att se vad han väger nu, skall dit på fredag och väga och mäta. Sist låg han på 7,6 kg cirka så det skall bli intressant.

Det e galet vad veckorna går snabbt, och vi har fullt upp hela tiden känns det som. Imorrn är det redan onsdag. Och idag för 18 veckor sedan så hade jag precis fått ett rum på förlossningen, sal 5. Och sambon hade varit och köpt en massa mat att knapra på. Underbart. Då låg man där med värkar och var helt salig, snart skulle vi ju få träffa vårt underverk. Och nu sitter man här med en helt underbar pojke som jag inte kan vara utan en sekund, är jag i ett annat rum när han sover så saknar jag honom massvis.

Har visat Maria honom i webcamen idag med, hon har ej sett honom förrän i december och hon tyckte han blivit stor vilket han såklart blivit, vår finaste finaste älskling.

Nu matdax här sen mys.

Kommentarer
Postat av: Linda

tackar! ja jag såg det, är inte online allt för ofta men du får haffa mig om du ser mig online ju!

2009-03-03 @ 21:08:32
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0