Heja Blåvitt.

Tittade förresten på en match med blåvitt för någon dag sedan, och det var första gången jag blev riktigt upprörd över att de inte vann. Jag tänkte ju på att Johan satt där uppe på ett moln och kikade ner när de spelade. Och det gjorde mig riktigt irriterad att de förlorade, jag hoppades ju på att änglarna skulle få en seger!!

Tänker på dig Johan, hoppas du har det bra där du är. Oavsett har ni alla änglarna det bra, du lyser ju upp deras tillvaro.
Dock är du saknad av väldigt många här på jorden.

Kommentarer
Postat av: En vän

Jag vet precis. Jag kände Johan, inte lika bra som många, många andra. Men härom dagen så brydde jag mig för första gången på riktigt om hur det gick för IFK Göteborg. I förrgår såg jag Arsenal-United och blev ledsen för att Arsenal inte kunde gå vidare. För Johans skull.

2009-05-07 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0