7 år.

Idag firar jag och stora älsklingen 7 år. Efter jobbmötet igår kommer älsklingen hem med blommor, choklad tidningar och en massa annat med tanke i, som han vet att jag gillar. Jag som redan låg i sängen och halvsov blev glatt vöerraskad då jag trodde prasslet han höll på med var disk och grejer som blivit klart i diskmaskinen efter det att jag lagt mig. Men tji fick jag.

Så idag blir det massa fix till god mat och sådant, och perfekt att det är fredagsmys samma dag som man firar 7 år! Kan ju inte bli bättre, fredagar är ju bäst!

Nu skall jag och lillälsklingen busa.
Kram

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vad mysigt!

GRATTIS till er. Kram

2009-11-20 @ 15:18:07
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Anonym

Grattis till er båda!!! ha det så mysigt... Kram frida

2009-11-20 @ 15:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0