Bara för att det är du.

Idag är det fredag, och lusten inföll sig som så många gånger förut att köpa ngt kul till Sam. Och så fick det bli. En varuvagn med  shoppingprylar, superball och han gillar den massvis!:) Så den kånkade jag hem och nu har vi lekt affär ett tag. Älskade barn det finns alltid tusen anledningar att köpa ngt kul till dig, jag menar imorrn blir du ju faktiskt 12,5 mån. Bara en sån sak:)
Och såklart för att vi älskar dig mestast i hela världen.

Snart är det fredagsmys och idol infinner sig. Men först familjemys! Trevlig fredag!

Förresten, nu får man ju vaccinera de över halvåret, hur kommer du göra med ditt barn, vaccin eller inte?





världens fluffmysigaste hår på världens mysigaste bebbe!



Kommentarer
Postat av: sophie

Ingen här hemma ska vaccineras. Kram

2009-11-15 @ 20:13:46
URL: http://flerbarnsmamma
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh vad cool! :)



Jag har redan vaccinerat mig. Har tagit sprutan två gånger. Fick feber och ont i armen båda gångerna. Men hellre det än att åka på skiten.



Peter och Charlie ska också vaccineras.



Jag tycker det har blivit helt hysteriskt kring det här ämnet. Det är så mycket rykten som florerar och sån mediahysteri.



Kramelikram :)

2009-11-16 @ 18:41:08
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0