Det där med statistik.

Jag förstår mgi itne på mätverktyg. Jag har ju tre olika mätverktyg. Bloggstatistiken, googleanalythics och tailsweep, men vem skall man förlita sig på. De alla visar ju ganska så olika. Ts visar på ganksa så få besökare, medans google analythics visar på ganska så många flera, och bloggen i sig är ganska så seg den med. Jag tror jag väljer att lita på den som visar på flest besök. Sedan 3 dagar tillbaka, närmare 300 besök, ca 100 om dagen. Inte så mycket kanske, men ändå en del som låtsas vara intresserade av vad jag läser. Bromma ligger högst i topp på besökare, och alla är från sverige, så jag är iaf hundra säker på att Anna Anka inte sitter och gluttar på vad en hemmafru som jag håller på med om dagarna. Skönt att det inte är ömsesidigt.

Vart kommer du från? Bromma?

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

haha, ja här är jag .. anna anka ;) oh no!

visst är p-skylten ball =) i love it!

2009-11-19 @ 09:23:57
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: CATTA

Hej hopp malin!

ja läser men inte från bromma, nära kanske men ej så nära heeh!.



Kul att du börjat blogga mer nu!...

som sagt var, man gör ju inget annat på dagarna än att blogga när man är mammaledig eller hur? hehehe! ler !!!!!



hoppas allt är bra. stor lill killen blivit!

inga flera på G?.

när börjar du jobba igen?



kram catta

Postat av: Nina ♡

ja men absolut! skoj! :D

2009-11-19 @ 10:55:55
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: CATTA

heej



jodå tack . de är bra.

vet ej om trista fått vattkoppor bara. hmmm .alltid ngt va?

vi har ännu inte tagit vaccinationen, ja får ej ta .

kim kommer ej ta heller.



trista tar vi nog på. skall till läkaren imorgon så skall prata med dem!



kommer vara hemma till mars med iallafall beroende hur de går med henne o imunförsvaret. vi har fått förbud att sätta in henne på dagis ialalfall till våren , sedanskulle vi ta nya beslut då!



ja vill börja jobba! hmmm!



kram catta

Postat av: Hanna

hej hej! håller med dig ang statestiksiffror... men jag litar oxå på den som visar mest! haha ;o)



mysig blogg!! kram kram

2009-11-19 @ 22:19:20
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0