En nerv.

Aj jag ahr en nerv ikläm i axeln. Det är inte skönt;/

Annars då? Jo haft en bra dag. hade en kär vän och hennes dotter över. Skulle gå igenom lite inför deras dop på lördag då jag skall hålla henne, fick äran att vara gudmor!

Har suttit och tittat igenom bilder, gud vad barn förändras hela tiden, bara på en månas ändrar de utseende. Och att tiden går så fort, man blir sentimental. Sentimental över hur mycket känslor det kan bo i ett mammahjärta. Det är så stort att få gåvan att få ett barn och att älska det över allt annat. Det är SÅ stort.

Nu skall jag och sambon knapra majskolv och mysa i soffan. <3

Imorrn blir det nog promenad med en kompis och hennes barn!<3

 

Lite bilder från när jag var gravid i v 38 tror jag det var.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0