Foton.

Massa foton finns framkallade sedan lång tid tillbaka, även fina album. MEN deär inte insatta ännu, jag kommer liksom aldrig till skott. Men jag måste fixa det snart. Det jobbiga är bara att det inte står datum på en del bilder så jag måste leta upp dessa i arkiven. Det tar ju sin lilla tid, men album är ju s¨å kul att ha, och såklart vill man ha bilderna på det finaste man har i snygga album som man kan ta fram och kika i! Men skall ta itu med det snart.
Är iaf glad över att jag tog tag i magbilderna under graviditeten och satte in i album som jag fick av min kära farmor.

Snart börjar en ny serie på tv som jag o sambon tänkte kika på. Tänk, på fredag firar vi 7 år tillsammans. Vad tiden har gått fort, men så mycket vi hunnit med. Flytta, plugga, resa, partaja och såklart det finaste av allt, få barn! Livets stora gåva!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Åh jag har ingen aning.

Har inte kunnat bestämma mig än. Tycker det är ett jätte svårt val.

Både jag och Jesper är ju vaccinerade iaf. Men ja.. jag lär tänka på det lite till innan jag kan sätta ett bra beslut känner jag.



Hoppas du kommer på vad som är rätt för din son. Kram på dig

2009-11-16 @ 21:12:07
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Sju år är bra jobbat! :) Vi firar 10 i januari. Det är helt galet vad fort åren har gått. De har verkligen bara swishat förbi. :)



Jag är inte så jätteorolig för biverkningar. Det är ju betydligt värre att få influensan. Man kan ju få allvarliga biverkningar av en liten panodil eller alvedon också.



Vi skulle få en kallelse från bvc när det var dags. :)



Hur ska ni göra?



Kram

2009-11-17 @ 14:12:50
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0