Fredagskväll.

Mumma! Det är extra gott att äta godis ikväll! bara för jag hittade sötaste godisskålen att hälla upp allt i! tänk vad lite fina skålar kan göra! Sen hittade jag pepparkaksdammsugare på julmarknaden! mumma vad gott! Så det skall jag festa på ikväll!

Det har varit en helt underbar dag (som vanligt) men min son! Vi hade bilen idag, så vi åkte till shoppingcentret i förmiddags och strosade, åt lunch och kikade i affärer. Samt handlade lite julklappar. Träffade kompisar där så vi gjorde sällskap!
Sedan skulle vi stanna till och hämta de fina stövlarna till Sam som jag vann! Och då var det julmarknad som vi gick på en timme. Jättemysigt och Sam strosade omkring och ville bära påsen jag köpt! Hihi. Sötaste. han gick ochpratade med alla, och charmade flera av dem!:) Sedan hittade han en stor spegel som han spanade in sig själv i!:)Älskling!

Nu idol gotto go!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0