Glass i stora lass.

Hej på er!

Lördagar blir ju oftast bloggfria då man inte har tid eller lust. Men nu är det söndag och lillälsklingen sover och storälsklingen småjobbar lite innan filmen så jag passar på.

Nu får man ju vaccinera sina små, jag vill för att jag är rädd för influensan, men jag är även rädd för biverkningar av vaccinet. Vilken mess, hur skall ni göra?

Igår spenderade jag 4h hos frisören, lade i lite olika nyanser i det blonda och mattade den den lite så den blev meda höstigt blond. Blev helt ok, mamma vet dock mitt hår bäst och gör det bäst, men jag hinner inte åka hem nu ochmin utväxt ville inte ha en paus i sitt växande.

Annars har vi som vanligt myst, busat och varit på promenader. Och som alla vet så går helgerna alldeles för snabbt. Sam han är riktigt stadig i kroppen, han gåt hela tidn, sitter på huk och reser sig utan att ramla, han leker tittut och är världens charmtroll som alltid!! Älsklingen vår!!!

Nu börjar heartbreak hotell!

det och glass, mjooodå!

 

 

Kanske inte syns så bra, men det är lite röda och mörkare nyanser i. Och mattare blond.

 

 

om ni jämför så ser ni kanske att håret är mera matt på de nya bilderna.

Eller äsch shitthesame, det är merafresch nu iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag har valt att inte vaccinera mig trots att jag tillhör en riskgrupp och vi har valt att inte vaccinera Felicia pga alla biverkningar och pga att man inte vet riskerna med vaccinet. det är så lite forskninga.

2009-11-16 @ 09:18:44
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

tack hälsar Leya.

tror vi ska låta henne vaccineras. Känns dumt att inte göra det.

kram

2009-11-16 @ 09:53:48
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Malin

Det här med vaccination är ju jättesvårt. Funderade själv jättemycket innan jag vaccinerade mig, och det beror ju på att jag är gravid, annars hade jag inte varit rädd för att ta sprutan. Ni måste ju bestäma själva om Sam ska vaccineras...förstår om det e skitsvårt. Jag litar på vad doktorerna säger och att man inte skulle ge en farlig spruta till barn. Hade jag haft ett barn nu hade jag vaccinerat!! Hoppas ni kommer fram till ett beslut som känns bra!

Kram!

2009-11-16 @ 13:43:46
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

Jag bloggade precis om det :)

2009-11-16 @ 18:02:42
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0