Hello.

Hej på er!
Dagen har varit ganksa så lugn, vaccinering och promenad. Samt bus. Tyckte det var så jobbigt att Sam blev så ledsen av sprutan, lilla sötnosen. Men fick mellis efteråt så då var det bra igen. nu sover han, men lär säkert få feber eller så senare, men han kunde iag somna gottigt. Sötnosen! Det var så mycket folk där idag, tur man gick förbi alla när man skall in till bvc, det var säkert minst 200 pers i kö. Hysteri är ett ord jag valt att använda:)
Men när vaccin väl finns så vill ju alla ha.
Nu har jag ätit glass, skall gå och kika till älsklingen och sedan hoppa ner i soffan!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ja det är skönt att barnen har förtur.

Var skönt att slippa köa när jag och pappa J skulle få också, min bm, gav oss bara så var det klart ;)

Hihi. Lite lyx ska man väl få!

2009-11-17 @ 21:43:47
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0