I love to be mom.

Jag älskar verkligen att vara hemma med vår prins. varje dag är det ngt nytt bus och det är underbart mysigt att få vara hela dagarna med honom. Att träffa vänner, andra barn och mammor, vara ute och promenera och leka i parken samt göra utflykter. Det är så underbart skönt. Visst att det är lite bök ibland och att man oftast är lagom trött på morgonen när Sam är pigg och vill upp och leka. Inte konstigt när han redan sovit 4h när jag stupar i säng. Att jag aldrig lär mig! Men lite qualitytime med sambon måste man ju också ha. Sam är en riktig busunge som hittar på bus jämt och testar mina gränser, men han lyssnar oftast när man säger nej. Full fart när han är vaken, men när han väl sover då sover han bra! Älskade skruttis!

 

Dock är jag nog inne i en trötthetsperiod, känns som man är konstant trött trots ca7h sömn per natt som vanligtvis är precis lagom för mig. Måste bero på att det är så mörkt hela tiden och grått. varför kan inte bara solen titta fram lite och värma våre näsetippar samt ge lite ljus till hjärnan så man piggnar på sig!

Nu fortsätta städa medans pluttis sover.
hur mycket sover era små om dagarna/nätterna?

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Tack. Och grattis själv, vilken tur vi har =)

Jag ska skriva ett inlägg om vad de fick så där på ett ungefär .. kommer upp i veckan.

Massor av saker vart det iaf =)

2009-11-25 @ 16:10:16
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Nina

Det är verkligen såååååå underbart att vara mamma! Hur klarade man sig innan :P

2009-11-25 @ 23:15:08
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0