Kokta strumpor.

Haha, gokväll!
Sam är så himlans söt. Han har ju röjt som vanligt här idag, och vi har dansat och ståhejat.
När jag skulel fixa flaskorna och vatten för kvällen så hittar jag en massa strumpor i kastrullen. Sam hjälpte ju mamma med att vika tvätten och jag tyckte väl att en del strumpor var udda. Jo tack. Jag hittade dem ju i kastrullen nyss. HAHa, som vi skrattade jag och sambon. Det är en kul ålder nu, han vill så mycket, blir så otålog och gör en massa bus och söta saker hela tiden. Bland annat ville han ta mig i handen och gå och leta efter ena katten innan idag när hon gömt sig.

Lite pix.

 

Mumma- mat, som inte ser så god ut på bild kanske men desto godare i magen.

 

 

Jag älskar hörlursbilden, den ser så diggande ut!:)



Sams första riktigt skor, mumin! Och nu har han ett par fodrade stövlar från Vincent som hans mamma vann! Wehooo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0