Me loves tidningar.

Åh, igår kom Mama, och idag kom Sköna Hem (vilken jag vann en prenumeration på bara sådär) och igår fick jag även Bild, och Glamour av min stora kärlek. Så nu har jag att läsa, and i love it. På kvällen efter idol, och idol eftersnack och då man är full av god mat och god glass(jodå det blev riktigt gott allt ikväll, jag lyckades. Måste bero på att det var extra mycket kärlek i maten idag eftersom det ju är vår 7årsdag). Så då är det perfekt att avsluta med lite kattmys och tidningsmys innan man kryper ner bredvid sambon för sovamys. Och såklart att finaste prinsen, med får en godnatt puss innan jag stänger mina gröna sköna.

Så läsning nu, Sköna Hem, var ju julspecial, och jag älskar julen!
Perfekt combo, mammatidning, inredning, shoppingbibel och skvaller, allt en kvinna som jag vill ha!

Hoppas ni med haft en bra fredagskväll. Calle var grym ikväll, han har verkligen växt. Skulle mycket väl kunna vara Calle och Erik i Globen även om jag tror att det blir Erik och Tove. Men jag tycker Calle är den som utvecklats mest.
vad tycker ni?

Nattie sköna hönor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0