Mondaymorning.

Åh vad utvilad jag känner mig!!! Sam vaknade nu lite i åtta, och det är ju perfekt för mig,då fick jag mina 8,5 h sömn!:) Dagens plan är fika hos vänner, och att vara ute om vädret tillåter! promenad måste spikas in någonstans däremellllan, blir nog när S sover sina 2h på eftermiddagen!

 

Helgenh har varit mysig, igår var vi på skansenoch tittade på djuren och åt lunch där! Sedan gick Sam en massa i sina nya skor, och han går riktigt bra även med skor! Sötaste! Sedan strosade vi lite på djurgården! Mysigt!

Nu blir det frukost här, vrålsugen är jag på det!

Kram till er!

 

 

 

 

 

 

Finaste!

Kaninen på bild var gigantisk! man blev nästan rädd!


Kommentarer
Postat av: Linda

vad mysigt med skansen besök! Vad söt Sam e när han sitter i byrålådan hihi.

kram

2009-11-09 @ 21:34:04
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0