Ruckning av sovrutin.

I feel a bit sad. Sam somnade precis efter en massa gråt. Gråt som var helt onödiga och helt och hållet mitt fel. Anledningen jag bestämde mig för att rucka på hans enda sovrutin på hela dagen, den mellan 12-14. Och det fick jag smaka på nu. En totalt övertrött bebis. Stackaren, hur lätt kan det vara att tackla en hel dag med enbart 45 min sovtid gentemot ca 2,5 h vanligtvis och ett kalas på det? kalaset var hur trevligt somhelst, men jag borde ha antingen kommit lite senare/ eller så hade han fått sova kvar ute alt jag tagit en promenad med honom.Imorrn är det nya tag som gäller, hoppas få tillbaka den rutin jag kämpat med!

 

kram o gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0