Skönt att ha det fixat.

Hemkomna igen efter ca 3h ute! Skönt! Fixade presenten till alla pappor i släkten!:) Sedan hittade jag och mitt hjärtegull på lite annat kul innan han slutligen somnade och jag passade på att ta en långpromenad. Det är inte förrän jag tagit en promenad eller fått frisk luft iaf som jag kan njuta av att kvällen börjar komma, jag blir så instängd av att vara inne en hel dag, kanske beror det på att man bor i lägenhet och inte radhus. Tur Sam med verkar gilla att vara ute med mamsen. bara genom att gå genom C så träffade jag tre kompismammor, haha, inte varje dag man gör det!

Nu börjar det lida mot helg, god mat och fredagsbus och fredagsmys står på schemat. Nu skall jag försöka fixa lite innan S vaknar! Thänk God its Friday! Eller vad säger ni?

 

Trevlig helg!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0