Tjo.

Hej på er!
Idag kom lappen till skorna jag vann, så imorrn skall jag hämta ut de fina stövlarna till Sam från Vincent. Melovetowinthingsformybaby!
Min frånvaro igår berodde på en rolig shoppingtur med en vän, de hade ju öppet till 22, och invigning,så man lyckades få sig en fin fin autograf av mannen med sveriges finaste tänder - idol-Andreas. Så nu är min bok signad, och jag gillar signade böcker! Nu fick jag bara ett problem, jag vill med ha sådär fina vita tänder. Ok jag är nöjd med mina tänder, men vill ha dem ännu vitare. i-landsproblemos. Och för att påpeka det riktigt så fick jag en kallelse till dentist idag med posten, haha allt har jämt ett samband!
Iaf så hittade jag min outfit till både dop och idolfinal. Det är såklart lite ändrade accessoarer och styling till festen, och desto mer häftig känsla än på dopet som är mera sött. Jag är nöjd.
och idag har det handlats lite klappar tilll Sam med, tur jag inte köpte en babypulka som kompis gjorde, jag hade aldrig fått hem den haha. Däremot fick Sam en liten snok att leka med, den var ganska så läskigt slajmig.
Annars... full rulle som vanligt, och Sam har sagt Oh yeah! Ja det var helt säkert, lät iaf som det, älsklingen vår!<3
Efter att han somnade så har jag fixat upp lite mer adventsfix, gjort mat till mig och sambon, förberett tills imorrn och varit nere och hälsat på grannarna och deras nya kisseunge! Samt fikat. Sambon hade mycket jobb att stå i, så en fikastund på tu man hand, var bra idag, hemma kacklar jag alltid för mycket!:O)
Nu skall det slappas, imorrn tar jag bilen och jag och  prinsen åker på ytterligare shopping, har lite smått att hitta!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0