Åh Nostalgi.

Åh för exakt ett år sedan idag! (ja jag vet att jag tjatar, men det är magiskt när man tänker på der) så var jag ute och knatade 20 varv runt huset! Pratade med en kompis samtidigt ochy fördrev tiden. Kände att jag inte vågade mig på en promenad längre bort OM jag skulle få värkar! Så där gick jag runt runt runt, jag kommer ihåg att jag mötte en granne som nog fattade vad jag höll på med där jag gick med världens största kalaskula runt runt.
Hade ju varit på kontroll på morgonen då jag var öppen 3 cm utan att ha haft det minsta ont eller känt ngt. Lucky me! Och när vi efter kontrollen åktetill Mediamarkt för att kolla videokamera så kände jag att en nerv var som i kläm fårn ryggen ner i benet, var nog pga hinnsvepningen som de gjorde på mig för att få igång allt...
Men inte kände jag ngt mer på kväll efter att ha sett film och bakat och haft mig, sën promenad borde väl sätta igång det? Nupps inte ens det! SUCK! Vår älskling skulle aldrig komma. Men efter att ha fått en grymt natt med konstant sömn och att ha blivit väckt av en sambo som behövde snabb hjälp med att hålla upp dörren utomhus eftersom det var dags för service på bilen och vi skulle ha hyrbil! (vilket jag ju tyckte var onödigt eftersom vår son ju ändå inte skulle kommajust den dagen, men Jodå det visade sig att det skulle han visst:) När jag dne morgonen strax innan 07 sen kommer upp till sängen igen, sååå...Vad var deT? En värk? Och en till?`Något som kändes starkare än innan och som gjorde lite ont? Eller nej inte ont, men de kändes ju. Var det äntligen på gång? Jodå. Värkarna fortsatte och vid lunch kom demed 6-7 min mellanrum. Och jag minns att jag satt och tryckte i mig blodpudding under tiden jag klockade med hjälp av varktimer. Och jag var ju ganska diskret, sa ingenting när värkarna kom och bara satt och andades, så de kändes ju mer än vad sambon trodde eller märkte ngt av.
Tog en varm dusch och alvedon, men värkarbetet avtog inte. Duschen var grymt skön, och jag hade inte jätteont, men jag fick ju luta mig fram varje g¨ng en värk kom och be sambon massera allt eftersom. Vi tittade på Björnbröder 2 och då vid 16 då hade jag riktigt ont. Vi ringde in och fick komma in... men de sa att det är vanligt att man får åka hem och att vi får gå ut och gå en massa... Men närvi väl kom in vid 17.30 var jag öppen 5 cm och vi fick komma in på sal 5, efter det att jag fått bli tömd på 900 ml urin. Yah, äntligen var du sugen på att komma ut till oss!
Oj berättelsen flöt visst bara på, det är ju så magiskt. Men hur som helst,jag minns vad jag gjorde för ett år sedan iaf.:)
Och till idag då: Promenarade för att köpa skor, men hade svårt att testa då älsklingen sov, så vi köpte på öppet köp och tillbaka ska dem eftersom jag måste köpa med dragkedja hela vägen ner. På väg tillbaka när S sovit 50 min så skulle jag bara rätta till hans dragkedja men då vaknar han och ät ledsen, och skriker. Och jag tänker att han nog somnar om och att han drömt.Men hanär bara ledsen fortsättningsvis en 10 min. men somnar inte om, så det blev en kort sömn idag. Men vi fortsatte busa och träffade två kompisar och gick och busade i parken ett tag. Innan vi kommerhem lagom till maten, då ser jag att jag råkat klämma hans skinn när jag skulle fixa dragkedjan, inte konstigt han skrek och var ledsen, dumma mig, vad klantigt!;(
har haft en bra dag, och Sam går mer och mer nu, världens sötaste pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0