Fotofin.

Uppe med tuppen! Som vanligt då alltså:) Jag börjar uppskatta morgonen mer och mer, med lite lugnare bus, eller iaf en kvart innan Sam kommit igång, haha! Och lite te. Nyhetsmorgon i bakgrunden under tiden vi leker. Perfekt!
Skall snart ta fram kläder till fotograferingen, bara vänta till sambon kliver upp, han har ju tagit ledigt idag och imorrn så det blir en långhelg! underbart!

Får väl klä upp mig lite jag med fall de vill ha ngt familjefoto vilket ju faktiskt kan vara kul! När man ändå är där liksom. De ville dock ej ha randiga eller rutiga kläder och gärna färgglada, så får se vad vi skall leta fram, han har ju alldeles för många kläder för att det skall bli lätt att välja!:)

Nu lite frukosttime snart här, sen börjar dagen på riktigt, nu är jag fortfarande lite zoombie! Ja inte Sam då förstås!:)

Hoppas ni får en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Filippa - blivande mamma

En liten pojke :) Fick reda på det igår!

2009-10-01 @ 08:37:37
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mama & Mini i magen

jo det känns ju som att det håller varmare på det sättet.

2009-10-01 @ 14:16:34
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0