Godmorgon lördag!

Morning!
Dagen höll på att börja redan kl 04, men som tur var så somnade en pigg Sam om efter lite välling och sov till 08 som vanligt! Skönt eftersom man ju sitter uppe lite längre på fredagen! Så pigg vid 04 var väl synd att säga att jag var, men det behövde jag ju inte bekymra mig om iaf!:)
Sam busar med pappa, och jag sätter på hörnskydd på vassa kanter, Sam börjar ju nå upp långt nu och vi vill ju inte att han skall slå sig mot hårda spetsar!
Det är riktigt höstväder idag, men det hindrar inte oss från att gå ut en sväng,och bland annat hämta en vinst jag vann, och köpa ingredienser till cupcaksen jag tänkt baka idag!
Sam är så söt, han knatar omkring mycket utan stöd helt, och när han hör musik så börjar han digga med huvudet och ler med hela ansiktet! Sötast i stan!
Hoppas ni får en bra lördag, vad skall ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0