Gomorron.

Det märks att det är oktober nu, alldeles mörkt ute när man vaknar på morgonen. Men då jag tittar på en leendes pojke i sin säng bredvid min, då blir det alltid så mycket lättare att gå upp. Han är ju jämt så glad att det minsann inte märks något dumt morgonhumör på honom inte, haha om man jämför med mig alltså :P

Inga direkta planer idag,vilket känns skönt, var längesen vi inte gjorde någonting, eller ja något kommer det ju bli men jag tänkte nog gå och vila med tillsammans med honom när han skall sova förmiddag sen, för det är inte ofta jag tar mig tiden att göra det, och det är ju SÅ mysigt.

Trevlig torsdag, vad händer hos dig?

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ska han få eget rum eller har ni inte fler?

hoppas ni får en underbar dag!



kram

2009-10-08 @ 11:01:44
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0