Jag vann igen.

Dagen har varit mysig, ännu mera knatandes från Sam, han går hit och dit nu, och även utomhus i sina tofflor som inte är alldeles lätta att spatsera omkring i, finaste bebisen! Mötte upp en kompis och hennes barn efter lunch, sen gick vi hem här och fikade och barnen lekte en massa. Mys! Man märker verkligen hur de mera leker med varnadra nu när de är lite större än tidigare. Roligt! Fick en fotobok hem idag, superfin som vanligt, de är inte klokt vilken bra kvalitet det är på dem! Sedan fick jag ett avi med att hämta ut, trodde de hade lämnat en av böckerna kvar för att hämta ut som de brukar, men när jag hämtar och ser att avs är Boob då förstår jag att jag vunnit ännu en tävling från barnmässan!! Weeee! Ett jättemysigt mysset, med tröja och byxor i rosa frotte, som är hur mjukt som helst. Och ROSA vilket ju är bästa av allt att mysa omkring i hemma! Paketet är värt ca 900 kronor så det tackar vi och tar emot!! Weeeee!

Nu har vi myst här hemma och nu blir det en tidig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du kammar hem vinster!!! här är det fullt upp me.. Det börjar ta sig här, dom har börjat upptäcka varandra:) Så jag hoppas att dom snart har nytta av varandra.. Kram till er alla

2009-10-22 @ 07:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0