Massa fina foton.

Åh ärså nöjd! Fick 128 fina bilder på Sam, jättefina! Jag fick vara med i början föratt han skulle känna sig trygg i miljön, ngt jag inte räknat med eller klätt mig direkt efter, så att jag ser ut som jag gör.. det får ni bortse från.
Fick några fina familjebilder med, och massa fina på Sam, han är inte lättatt fånga på bild då han gärna ville utforska rummet och sätta sig med ryggen emot fotografen, haha. Men bilderna som blev var hur fina som helst,och jag är mer än nöjd!
Efteråt åt vi en god chilikyckling på fresco, och gav Sam mat.GUd med folk i lunchtid, puh! Sen kollade vi HM en snabbis innan vi åkte och handlade, elelr läs sambon handlade, jag och Sam sov i bilen! Så skönt!:)

Och nu är vi hemma efter en jättekul dag!
Vädret ser bättre ut nu, det regnade massa på väg hem, funderar på en promenad med vagnen, lekparken är nog lite för blöt för ett besök idag!

(klickbar)

KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad söt han är!! men jag kan inte klicka på bilden!



hade 138/92 i blodtryck.



kram

2009-10-01 @ 16:09:46
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Filippa - blivande mamma

Vecka 7-16 var jobbig, illamående och kräktes var morgon men efter det så har jag mått toppen! Saltgodis och frukt! :)

2009-10-01 @ 20:26:48
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0