Morning.

Jag skulle INTE ha något emot att ha den talang som Andreas Carlsson sitter på. Inte visste jag när jag under sena tonåren sjöng med i alla BSB_:låtarna som var mina favoriter, ja jag var/är en riktig pojkbandsidol haha, var helt tokig när jag var tonåring. Skulle typ gifta mig med Nick Carter, eller ja ni hajar, tonårsdrömmar detär något som slår allt!;P Är dock lycklig idag att jag sprang på den man jag nu är kär i! Haha kan säga att kärleken till min sambo är lite mer på riktigt och lite starkare än vad kärleken till Nick var - fast bara lite;P

Hur som helst, vilket stjärna och vilket geni Andreas är. Och vilka kläder, ja han är ju helt enkelt värd allt rampljus man kan ge. Det är så fint när pappor verkligen glittrar till i ögonen när de pratar om sina barn! Kärlek!

Nu sover Sam sin lilla lur, och jag skall hoppa ut pyjamasen,och börja ta itu med dagen, trodde jag skulle få ont i halsen när jag somnade igår kväll, det bara smällde till sådär när jag skulle sova, men *peppar peppar* nu känns den helt bra och jag hoppas den förblir så. För ngt halsont det har jag inte riktigt tid för i mitt schema just nu!

Hoppas ni får en solig och härlig dag, vi skall se vad dagen har att erbjuda.
Massa mys och bus med Sam det är ju självklart, han är så underbar, och när han diggar musik, mitt hjärta smälter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0