Prommis.

HEmkommen efter 2h lång prommis med två kompisar! Lite duggigt, men ack så mysigt när det är gjort. Sam sov så gott så vi fick tom handlat lite på vägen, perfekt. Köpte fullkorn couscous, en ganska så simpel variation till ris, perfekt om man inte har så mkt tid för mat men ändå vill få i sig och familjen vettig mat. Men busa är ju roligare så den tiden blir det inte till mat iaf.

Fick inte ngt avi idag från boob, kläderna jag vann kommer i tcvå paket, så nu väntar jag på tröjan. Så mysigt set! En del har visst tur i kärlek en del i spel, jag har tydligen i både och;)

Kram på er!

 

Haha, sötaste bebis, nu leker Sam tittut med mig, han reser sig upp vid bordet och gömmer sig under det, sen kikar han upp igen, medvetet såklart. och det är SÅ sött! Man smälter! Nu går han varje dag massa steg, 11,5 månad hann han bli innan han gick en massa steg medvetet! Sötpricken!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0