Rosa mysdag.

Hämtade ut min andra del av vinsten jag vann, värd 650 spänn, haha var ju tvungen att säga det så att ni skulle bli lite extra impade över att jag vann en sak till för 1200spänn, erkänn erkänn lite impade blev ni välle?:)
Skitskön är den, en hel mysdress i rosa stretch och sådär fluffig och tjejig som bara jag vill ha den. LOVELY!

Dagen som ju började alldeles för tidigt för mina mått mätt, blev riktigt nice! Det är väl bara så att jag måste skärpa mig och inte sitta uppe till midnatt jämt. Sam somnar ju vid 19 och såklart att han är utvilad vid 06, och det är ju inte katasroftidigt om man som mamma lägger sig vid 23, då får man ju 7h. Helt ok! bara det att nu är jag beredd och då är jag nog inte lika trött imorrn, eller nått haha. Well... det har lite charm att gå upp så tidigt ändå, man kan njuta av lite softare bus och kramar (Sam är SÅ kramig just nu, och det är SÅ mysigt) framför nyhetsmorgon som ju faktiskt är bra, intressanta ämnen samtidigt som man håller sig upd! Me like! OCh då sitter jag på vår fluffmatta och leker med Sam samtidigt en stund, det är perfekt så man hinner vakna lite långsamt!

Det regnade ju rejält i morse och vi hade planer på att vara inne ett tag iaf, men det blev inte så. Blev hembjudna till en kompis tillsammans med en annan tjejkompis på fika. Och det var really nice. De bor i ett fint stort hus och det fanns gott om stora ytor så alla barnen kunde busa rejält! De leker mycket mera MED varandra nu än vid sidan av varandra, och de tycker det är kul att knycka varandras leksaker. Sötnosar!

Hade med mig av muffinsarna som jag bakade igår, och de fick godkänt, tur det! och en supetgod kaka hade värdinnan bjudit på, så efter massa fika i magen tog vi en promenad. SKönt. Jag hade ju redan passat på att gå på promenad vid 12 innan vi gick dit, för Sam sov 2 h i vagnen och jag fick promenad, perfekt combo!

En perfekt dag är bebisbus, mamma och bebismys, och en skön höstpromenad, som avslutas med god mat i soffan och myskläder tillsammans med the big love. För stora kärleken tar ju över när lilla älsklingen sover! Sötnos. Han somnade som en stock kl 19, älskade barn! PÅ måndagen för ett år sedan var vi inne på överburenhetskontroll och jag var öppen 3cm. Fick tid för igångsättning den 4/11 men som tur var så kom värkarna igår på mrogonen dagen efter och du ville ÄNTLIGEN komma ut och träffa oss älskade barn!
Att tiden går fort har fått en helt annan innebörd när man får barn, DEN går i racerfart nu! Helt galet!

Njut av måndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0