Ruggig höst idag.

Brrrrr Mina händer är klla trots vantar och jag skulle mr än gärna vilja krypa ner i Sams åkpåse!
Har vart ute  2h ganska såexkt. Gick först  stund själv, sdan ringde en vän så då gick vi tillsammans en bra stund med, mdans våra undebairinar sov i vagnen, skönt att bara promenera och babbla lite tjesnack!
Min älskling sover fortfarande, men snart dax för väckning så han kan sova bra inatt med!

Det är verkligne kallt ute idag, men Sam kändes precis lagon och det r huvudsaken. Har ju bra kläder med, så inget att skylla på, bara att ge sig ut- jag är en sådan utemänniska som måste ut en gång om adgen, och så gilar Sam att titta på allt i vagnen, han spanar in allt som kommer i hans väg! Sötaste!

Nej nu matfix!
Stora älsklingen jobbar kväll så det är fritt fram för Bonde söker fru!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0