Sötast i stan.

Det där med utvecklingsfas eller alla speckulationer om tänder hit och dit, det kan jag ta tillbaka för Sam hade bara en dålig dag igår med mer gnäll och otålighet än vad jag är van vid, men idag har han varir precis som han brukar med bus och en glad bebis! Mammas pojk! Jag är så bortskämd med en glad och busig pojk att man ju såklart tror att det är allt möjligt när det kommer en sådan dag man inte är van vid, och man glömmer bort att han liksom alla andra normala människor faktiskt kan ha en dålig dag, det är helt normalt!

Vi åkte och hälsade på en 4barns familj. Barnen lekte och vi fikade och hade trevligt. Det blir som öppna förskolan när man kommer dit, massa fler barn på en gång, och så har de ju ett stort rum med bara leksaker, perfekt! De har gjort en massa fint på huset, och man blir så sugen på en egen tomt när man ser det. Eller inte en tomt i sig, men en veranda att bara kunna kliva ut på och liksom vara utomhus utan att göra ngn utflykt för att komma ut, som man måste när man bor i lägenhet. Men lägenhet är ju såklart bäst på vintern då man slipper en tomt som skall skötas om, och jag är ingen greenfingersmänniska. Blommor är fint och kul, men det är också det.

Nu är det kväll igen och tiden bara springer iväg, mest helgerna då förstås.

Trevlig kväll.

Sam - världens finaste, mamma o pappa älskar dig!



Världens busigaste hår!



Uppsalabesöket för ett tag sedan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Titta in på min blogg och ta chansen att vinna en tuff barn fotölj från JaBaDaBaDo! /Emelie

2009-10-18 @ 13:42:57
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0