Aj mina ögon.

Jag vet inte vad det är men aj vad jag får ont i huvudet av att kisa mot solen hela dagarna. Jag tror jag är extra ljuskänslig nu och det är extremt jobbigt, när solen är så stark. (jag älskar solen det är inte det) Men jag måste köpa ett par rejält solbrillor där glaset är så pass mörkt och bra mot strålarna att jag slipper kisa ever. Som det är nu med mina billiga fjantglasögon från kicks kan jag lika bra vara utan dem typ, så känns det i ögonen.

Tips på brillor som man slipper kisa i och som inte ligger på 3000 spänn? Jag slarvar ju ändå bort mina varje år-




Kommentarer
Postat av: Nina

fick en tid i nästa vecka.. så det är ju skönt å ha en tid bokad iaf.. :P



hoppas du mår bra! krams

2010-04-26 @ 21:41:38
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0