Den starkaste solen av allt.

Vilket väder! varmt och soligt och man blir så sprudlande glad av att hämta sin underbara sötnos på dagis varje dag. Det är verkligen en känsla som.inte.går.att.beskriva.i.ord när man ser han komma springandes mot en.
JAG skulle INTE klara mig utan honom ever. Vi gick med kompisar till lekparken och barnen lekte på som tokar i nästan två timmar innan det var dags att gå hem och fixa spagetti och köttfärsås. Sam åt med GOD aptit, bara slevade in spagetti i munnen och gjorde MMMMMM-ljudet samtidigt. ;)

Sen har vi myst och lekt lite innan det var dags för sängen. Em och kvällar går så snabbt, men jag är ändå otroligt glad över att jag har ett jobb där jag ändå kan hämta så pass tidigt att man har halva em och kvällen tillsammans. Det blir iaf morgon, en timme och em flertalet timmar. JAG skulle svimma om det var mindre tid.

Nu har jag och stora älsklingen ätit muffinsar vi bakade tillsammans (läs bake and shake) och nu äter jag knäckebröd som kompensation för allt socker. Sam har lite hosta fortfarande, men den är iaf lös och det  är bra, kollar upp det om några dagar om det inte ger sig. Men vad kan man vänta sig på dagis?

Han hade förresten varit helt fast vid en praktikant de har där nu, en tjej han följer efter hela tiden, och han avr och lekte med henne och en annan pojke när jag hämtade idag. Hihi. Så gulligt att se.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny - tävla gärna hos mig!

Hoppas att ni har en fin kväll, kramar!



Psst: Kolla gärna in min senaste super tävling ♥

http://jennyn.blogg.se/2010/april/tavlavinn-presentkort-hos-butik-stylish.html

2010-04-15 @ 22:57:29
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0