Grattis bästaste.

Vi ser film i sängen och slappar, mys! Och jag dricker en jordgubbssmoothie! Den skålar jag till min kära mamma som fyller år idag, och för Sam som blir 1,5 år idag!! Grattis bästaste ni! Sådana här dagar, samt många andra, önskar man att man bodde så nära hem att man kunde åka på en halvtimme och träffa föräldrar och syskon. Och idag skulle jag vilja ge mamma en god bakelse, en fin present och en BAMSEKRAM för att hon är världens bästa mamma. Och Sam har redan fått en massa kramar och pussar, såklart. Det överröser jag ju honom med varje dag. Älskade unge!



Skål och grattis!!!


Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & Gravid

Tack! :-)

Japp, har sammandragningar ganska mycket, mest på kvällarna eller när jag anstränger mig :-)

2010-04-29 @ 19:55:15
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Mums vad gott!

Tänk att han redan är 1,5 år! Då får ni ungefär 2 år mellan barnen va?



VI brukar hyra från filmtoppen som finns hos ica! Där vi bor är ett ganska lugnt område med radhus och villor.



Kram

2010-05-02 @ 20:57:55
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0