Im the cookiemonster.

Idag, liksom de flesta dagar, känner jag mig som ett kakmonster! Men när man åker till Taxingeslott som har sveriges största utbud av kakor och bakelser, ja då förstår ni ju själv! Det som hamnade hoss oss var kanelbulle till Sam (som såklart med skulle få smaka lite gott, det är ju fortfarande helg) prinsessbakelse till mig, och nöttårta med hallon och mandarin till sambon. Mumma! Sam ville både ha sin bulle och smaka av min tårta. Och som han njöt, mmmmm-ljudet konstant haha. Och där satt vi i över en timme och fikade! Mys!

Sen gick vi ut i den fina slottsträdgården och lekte på lekplatsen med Sam, åkte kana och gungade och annat skoj han ville göra, sötnosen, han är ju vår boss och bestämmer vad vi skall göra ;)

Vi gick sen en promenad längs vattnet och fåglarna, och runt kring, samt ner till hästarna som Sam blev så facinerad över och vinkade extra länge till dem innan vi skulle gå hem. Han slocknade en sväng i bilen på väg hem så då hann jag springa in och handla och köpa ny mascara som är så torr medans S och pappsen vilade i bilen!

 

Nu har vi busat, badat och haft söndagsmys. Dags att knyta sig, sötnosen vår sover redan sött!


Gungar i lekparken!



En del av kakutbudet!

 

Ny mascara och nytt diadem!

 

Nu krypa ner bredvid min STORA kärlek.


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Halloj!

Jo jag tycker det är helt okej, de blir lite snuviga/hostiga då och då utan att nått utbryter men jag tycker absolut inte vi vart sjuka sådär ofattbart mycket sedan de började på dagis - men absolut mer än innan.

Bara för de åker vi väl på magsjuka nu ;) HAHA

2010-04-25 @ 22:55:17
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Evelina

Vad söta ni är :-)

Jo då det finns en del vägar att gå, men det är ju en liiiten stad ;-). Vi bor i utkanten av stan och har ca3 km in till centrum haha...



Kram

2010-04-26 @ 08:27:15
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Linda

åh låter som en mysig dag!

Farligt med goda kakor och bullar men nu r det ju tillåtet för dig att äta haha.



Du är så fin med din mage! Vet ni vad det blir? Till när är du beräknad?

Kram

2010-04-26 @ 19:53:24
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0