Ny jacka, eller inte.

SUCK säger jag åt jacksortimentet i Liljeholmens galleria. Allt var i princip slut av det som var snyggt, om inte allt typ! Jag skämtar inte när jag säger att jag inte såg många jackor alls. Och det var ju därför jag åkte dit en snabb vända nu ikväll. Men jacka fick jag vara utan. Även tjocktröja då de som fanns på rea var slut och de som fanns är ju våriga så de är ju inte lönt. Så hem kom jag med... ingenting. Eller jo ett bas och topplack från Kicks. Det var det enda. Men skönt att man inte köpte ngt bara för att som jag brukar vara bra på!

NU skall jag vila, S ligger bredvid mig, han är hostig igen, och väcker sig själv, stackars liten. Men ingen feber som det känns nu, så det hoppas jag han slipper! Hoppas hostan släpper under natten, för sitter den i imorrn då blir det vab, vill inte tvinga iväg honom till dagis med hosta om han är lite hängig, åh nej det skulle jag aldrig göra, han kommer alltid före jobbet! Såklart!

Natti.


Kommentarer
Postat av: Sara - tävlar ut barnvaror på bloggen!

Tråkigt att du inte hittade någon jacka! jobbigt när man verkligen behöver och vill ha något men inte hittar!



Jag har en tävling på min blogg som du gärna får delta i: http://sarasrum.blogg.se/2010/april/tavling.html

2010-04-21 @ 22:52:12
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid

ja det verkar ju vara det, så jobbigt att vara sjuk :(

2010-04-22 @ 18:53:51
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0