Pusskalas.

Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på att S attackerade mig med pussar ikväll. Han verkligen öppnade munnen och höll fast mitt ansikte så han verkligen skulle pussa på munnen. Haha, det kittlades massa så jag kunde inte göra annat än att tokskratta och då gjorde han det med innan han fortsatte tokpussas! älskade barn!

För att inte tala om när jag hämtade på dagis, han såg mig en bit bort, och bara kastade leksaken och gick för att möta mig och sa Maaaammaaaa maaammaa så fick jag världens kram! Det är en energikick att hämta honom varje dag efter en dag på jobb, även om man är trött efter jobbet så blir man full av energi av bara tanken att hämta hem honom!

Vi spenderade en stund i lekparken med kompis och barn innan vi gick in och gjorde mat. Och idag kom det ett nytt ord från S ...när jag skulle duka fram och lägga upp säger han Maaaat! Ja sådär helt rent, ajg blev paff då han aldrig sagt just det ordet innan. De lär sig så snabbt de små.

Nu har vi haft myskväll och jag tänkte packa ihop tidigt, är så vansinnigt trött idag.

Hoppas ni har en trevlig kväll!


De finste jag har!
Fotograferingen 1 oktober -09!


Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

hehe ja det är väl vanligare än man tror :p



Jodå jag mår helt okej idag.

Förutom att jag har haft världens spännings-

huvud värk nästan hela dagen :S



Sen så har bebis vart himla livlig idag haha :D

Känns som om hon ska tryckas ut genom magen :p



Näe jag har mer kännt som streckningar

i ljumskarna.

Du kanske har foglossning på G? :S



Kram

2010-04-20 @ 21:30:50
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det är verkligen det bästa som finns, att hämta sötaste barnen på dagis.

precis som du skrev så glömmer man all trötthet!



Jo sugen är jag men det finns ingen tid och inget utrymme för det. Det kommer dröja några år till. Jag har ett år kvar i skolan sedan ska jag ha ett jobb och sen... Vi är ju så perfekta som familj nu med...



Kram

2010-04-20 @ 21:40:51
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år BF 6 Juli

Vad skönt, jodå mår bra men har ont i halsen :( blöööh... Hur mår du då+

2010-04-21 @ 11:37:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0