Slarvigt är härligt.

Gokväll i stugan! Hoppas ni mår bra! Själv är jag helt slut i kroppen, konstigt eftersom jag haft en ledig dag. Men vila på sin lediga dag, nej det blev det inte. Träffade en kompis på köpcentret och kikade affärer och käkade lunch. SKjutsade sambon till jobb imorse efter att han lämnat sötnosen på dagis, så jag kunde ha bilen! Lyx!
Så efter dagis åkte jag och S till köpcentret igen, skulle lämna tillbaka mammajeansen jag köpte som satt som fan när jag kom hem och testade, helt pösiga i grenen, nej tack! SKall lämna tillbaka bikinin med, men den glömde jag såklart hemma. Behöver större byststorlek, och rumpstorlek tror jag, de sitter bra nu, men man kommer säkert växa tills badvädret infinner sig, iaf om brösten om inte annat. Kommer verkligen vara vattenmeloner i badvattnet i sommar hoho!

Sam blir ju 1,5 år imorrn! Hjälp vart har tiden tagit vägen? Älskade barn!!!! Så en liten sväng till TrU blev det ju, där han körde omkring med denna väska. SÅ SÖT!



Har kommit på mig själv med slarvig fläta flera dagar på raken, måste vara ett vårtecken. När vår och sommar kommer så älskar jag att slarvigt göra en sidofläta och sätta upp lite slarvigt med hårklämmor. Det känns sådär vårigt och busigt, men framför allt enkelt när man har bråttom, eller inte bråttom, det kvittar. Snyggt närsom.



Hur gillar du att ha håret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0