Småfolk.

Åh jag älskar denna body som Sam hade när han var mindre (typ 5 mån) den kommer från småfolk och jag bara älskar den!Och jag har alltid tyckt att S varit lite extra fin i den, och om man tycker extrafin då är den grym, för som mamma tycker man att ens skönhet klär bäst i allt såklart.
Istället för att fippla med kameran hit och dit så hittade sambon ett bra program för Iphones, I-fånar som vi är!:)
Där man kan ZZZOOoooooOOOOMA med kameran och Vips så fick jag fram bilden på världens finaste body på sötaste kidden!



NU fortsätter myskvällen där vi just nu letar roliga program till våra I-fånar. Det finns ju massa, en hel djungel.
Men lite Ben N jerrypaus måste vi allt ha nu! Cheesecake och jordgubb! Jamme.


Kommentarer
Postat av: Nina

ja exakt. det va det ja tänkte.. se va dem säger. återkommer om det :D



har du lösen till andra bloggen? visst har du det ? mitt minne är såååå super.. haha. pinsamt faktiskt.

2010-04-25 @ 22:19:11
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0