SOL.

Gud vilken härlig dag i solen vi haft. Och vilket härligt påsklov med familjen på besök, och massa familje och kvalitetstid hela familjen. Och med vänner. Det är så underbart att jag får fetångest över att börja jobba igen imorrn. PUH! SKönt att nedräkningen till sommarlov har börjat. Japp man har ju valt rätt yrke på vissa punkter iaf;)

Både i fredags och igår så gjorde vi grymt god mat här hemma, lite annorlunda som vi inte gjort innan, och det behöver ju faktiskt inte ta massa tid att ha lite tanke bakom maten. Däremot tycker jag att vardagsmat är trist att laga, det är oftast stressigt vid den tiden och man kan inte njuta av att dona och fixa och så vill man inte det heller eftersom man vill ha all tid man kan få med Sam.

Kvällarna har avnjutits i soffan med massa mys och film, och det märks hur pigg man är av att våren verkar vara på väg. Trots detta tog älsklingen både gårdagen och idag på mrogonen så jag fick sova. HUr supergulligt är inte det då? Bästa!

Efter flera timmar i solen med barnlek bland vänner och lite sol på näsetippen skall vi nu hålla kväll här. SÖndagskvällar är helt okej de med, de är ju vad man gör dem till. SJälv brukar jag få somna till kli i nacken! Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0