Soligt men kallt.

Gokväll! Hoppas ni har en mysig lördag! Det har jag, även om jag är trött. S ville kliva upp vid 05 och det händer inte ofta, så man är ovan haha. Och jag förstår egentligen inte varför jag är så trött eftersom sambon klev upp med honom. :) Bara det att man hör dem hela tiden och inte kan somna om djupt igen, så det kändes som att jag med klev upp då, även om det ju är lyx att få ligga kvar så länge man vill.

Efter att sambon klippt sig på fm så gick vi hela familjen ut, såg att det var klädbytardagar, gud vad mycket skit det var där. Men tror förvisso aldrig jag varit en sådan som orkar stå och leta och dra bland klädhögar, jag är för lat och bekväm. Sen är jag nog lite anti allt annat än ytterkläder från pop typ och de skall vara snygga. Fast knappt ens då hugger jag, utan köper hellre nytt. Jag vet det är töntigt, men jag är lat och köper inte sechand till mig, och inte till S heller om jag inte hittar ngt grymt villsäga. Men vi gick in och kikade, leksaker som bobcar kan man ju hitta. Och det gjorde vi, så S lekte lite med den, men med hem kom den ej för han fick ju en bobcar scooter av mormor och morfar i påskpresent! Och den älskar han!

Iaf så the big thing med vår promenad var att käka lunch, och det gjorde vi på en fiskdeli. Supergod skaldjurssallad tog jag, S fick majs och bröd samt lite potatismos av pappsen. Han hade ju redan ätit precis innan vi gick hemifrån.
Vi fortsatte sen en promenad för att S skulle sova i vagnen som jag förövrigt retar ihjäl mig på att ryggstödet inte går rakt upp utan högsta läget är lite lutat. Sam vill ju sitta med stöd när han är vaken och sitter upp. Måste vara ngt konstigt, skall kolla upp! Jag gillar vagnen, den är ju en extravagn nu i vår o sommar, men inget klår Buggan, man är nog bortskämd och därför hittar små störmoment.

S somnade fast bara lite knappt en timme, men jag hann äta en Magnum Strawberry och läsa Chic, samt njuta av solen som faktiskt inte var så varm. Sen mötte vi upp vänner och gick en promenad med barnen.

Trevlig lördag, men jag får alltid lite ångest att lördagen snart är slut, haha.
Nu skall jag snart sova tror jag, mysa med katten, sambon jobbar ikväll.

Ha en bra kväll!

(Vem är ni som läser? Kommentera gärna o säg hej!)

 

 

Nya tulpaner fick följa med hem som tradition.

 

Skaldjurssalladen, mums!

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hanna heter jag. kikar in ibland. :-)

2010-04-24 @ 22:16:03
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Nina

åå är du gravid ? vilken vecka? massa grattis

2010-04-24 @ 23:04:30
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

vilken söt mage

2010-04-25 @ 09:02:48
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: frida

Vad fin du e Malin.. Hoppas att du/ni mår bra. Kram till er

2010-04-27 @ 17:23:49
Postat av: Malin-mamma till sam

Frida: Tack vad söt du är!

2010-04-27 @ 20:47:33
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till bebis! Och jag läser.. Jasmine, 18 år, mamma till en tvåochetthalvtårig busunge - pluggar på distans, jobbar och försöker få vardagen att gå ihop. Skriver personligt, ärligt och från hjärtat.



:-))

2010-04-28 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0