Spets är nice.

Nästäppa! Ni vet sådär när det liksom låter PIP när man skall snyta sig, men ändå rinner. Drygt!
Men ANNARS en bra dag, som de allra flesta med mina hjärtegryn. Sen att kompisar var över så vi fick babbla, grabbarna kolla hockey och barnen leka det var ju pricken över I:et.

Uppstigning 06 gjorde att man hann med en hel del idag. Vi var ute hela familjen vid stora parken och lekte vid 10 PRECIS när gårdsstädningen började, Whooops. Kul! Var andra barn där med, det är det alltid, superbra tycker jag! Sam ville gunga hästen, åka kana och gräva i sanden. Han somnade nästan när han gungade så då gick vi till bilen för att åka iväg och äta. Han gluffsade för glatta livet, och vi med. Sen sov han som en stock ovh vaknade inte ens av alla ljud inne i leksaksaffären ;)

Vi fick lite egentid i shoppingcentret och Sam fick sin sköna sömnstund. Hann springa på en linnetunika som åkte med hem. Föll för spetsdetaljen längst upp. Sedan fick Sam en ny mössa från Pop, VAD mycket fint de har! Tokigt! Och vantar samt en tröja på rea för 50 spänn på hm! fynd!

NU lördagsmys!
Har ju fått lite blogglust tillbaka, kul va?







Och SÅKLART mitt älskade namnsmycke på vår älskling runt halsen. Han gör mig lycklig jämt!
Hjärtat är en present från familjen när jag tog examen. Love!

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh vilken fin mage du har!

vilken vecka är du i?

kram

2010-04-17 @ 21:26:22
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej men vet du vad - nu hänger jag inte alls med - är du gravid? Har varit försvunnen från bloggläsandet ett tag fuuuulllllt upptagen med två barn och så ser jag en fin bebismage:) Tell me!

2010-04-20 @ 23:09:04
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Nina

åå va roligt. å mysigt! hört flera som är nojjigare andra gången. man vet väl mer vad man har att förlora OM det skulle hända någe.. så lovely med barn! här går det inte alls. men nu har det gått 12 mån. så imorrn ska ja ringa gyn. jobbigt som fanken. men va ska ja göra?

2010-04-25 @ 16:05:56
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0