Vagn och annat.

Fredagkväll, och det är freeeedagsmys! Härligt. Vi har precis tryckt i oss hemmagjorda hamburgare med massa goda tillbehör, klyftpotatis och sås. Jag fattar inte ens hur jag kunde äta hamburgarna man köpte frysta innan, de är ju underbart och enkelt att göra egna och MYCKET godare!

Vi var ikväll och köpte en sulky till Sam, en luxsulky med fullt liggläge vilket jag tycker är viktigt så han kan sova i den, och den är ombonad fast den är enkel. Perfekt att ha nu i vår och sommar och både spara på min rygg och på vår bugaboo. Vill inte slita ut den mer än nödvändigt, samt att denna kan man ju ha på dagis då jag inte är lika rädd om den som om buggan. Perfekt! Sam fick en stor spade med som typ är de enda spadarna han går omkring med på dagis! Sötnosen! Idag stannade vi kvar ute och lekte 45 min efter det jag hämtat honom, perfekt att vara i dagismiljö och se hur han är där. När mamsen hade åkt stora rutchkanan med honom en gång så fick hon göra det flera haha, kul med kana tycker jag! Och S med!:)
S gillar allt som rullar, bilar och saker man kan sitta på, hans gung-ko är en stor favvis, och hans bobcar-scooter diggar han med! På dagis knäppte jag denna bild med min Iphone.


Sötaste!



Fyndade sjalar idag, för 19 kr styck! Det kallar jag fynd, och fynd jag gillar det händer inte ofta att jag hittar det!
Blev byxor och tröja till Sam med, vart tar alla hans kläder vägen? Han har massa nya byxor och tröjor som jag aldrig ser röken av - kommer väl sluta med att jag hittar alla 20 par bakom soffan eller nåt:)
Sen blev det lite annat smått och gott!



    



Skärp och armband.



Nya sjalen, blev en likadan i rosa med. 19 kr/st!


Nu skall vi smälta maten och njuta av kvällen i soffan! SKall slå på nya Wallander med!
Och imorrn planeras en långpromenad med nya vagnen om S mår bra och om vädret tillåter!
Njut av kvällen!



Kram!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad FIN du är med magen :-)

Sjalen var riktigt fin, bara 19 kronor???

AVIS haha...



Kram

2010-04-25 @ 11:03:08
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0