Vart tar veckorna vägen.

Det var nyss måndag, och nu fredag! Jag klagar inte. Det enda är att tiden med Sam springer iväg som en tok, han är ju 1,5 år om nästan 2 veckor, herregud vart har DEN tiden tagit vägen?
Han har lärt sig så mycket så snabbt. Han sätter bort tallriken efter han har ätit, han visade mig vart man skulle kasta plastskydden till skorna på dagis idag utan att jag ens frågade. Han klappar på knäna som de gör till låtarna på dagis och han säger vissa meningar med två ord. Hans favvoleksak är fortfarande dammsugaren och han ropar Dammsucka så fort han ser den! Älskar underbara barn (som just nu är hostig och snorig igen, dagisbaciller again)
Och jag kan inte säga att jag känner mig helt hundra, men det är ingen förkylning utan en graviditetskrämpa, täppt näsa. Herregud när skall det släppa månne tro?

Tänkte dyka ner i sängen nu, men först måste jag visa mina smarriga kakor jag gjorde ikväll.
Som drömmar med choklad, men de heter fingerkakor. Ganska goda faktiskt. Nu slafen.
Nattie på er!


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Nästäppa ja det känns igen här med. Har haft det nu sen typ v 8...



Vet ni om det är en pojke eller flicka?

2010-04-17 @ 08:47:37
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: denice

nää det är inge roligt. dock är inte hampus förkyld det är bara dom där jävla tänderna!!!

2010-04-17 @ 08:52:59
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0