Vårtecken.

Solen skiner av och till men det verkar vara helt okej i luften. Skönt! Det verkar inte ha kommit in något snörusk över Stockholm som de lovade, men jag är bara glad att de inte höll vad de lovade denna gång. För ibland har de bra mycket skit för sig de dära meterologerna. Snö igen i April, jag avstår!

Vi har precis ätit lite, blev frallor och lite plock till lunch, var inte direkt hungrig. Vet inte om det är denna förbaskade rinnande näsa som tar bort all smak på mat, som gör att man inte vill lägga ner allt för mycket tid på mat till sig själv? Förmodligen. Det fanns ju en klar matlåda med nudlar och mild thaimat till Sam som han gillade. Skönt! För lagad mat vill jag då alltid att hjärtegrynet skall få iaf.

När han vaknar efter sin lilla nap (som är lite förskjuten eftersom han och pappsen var ute på shoppingtur i förmiddags och mamman fick sovmorgon! ) så skall vi ut och leka i lekparken. Kanske blir det en glas på vägen hem för oss vuxna, S får smaka lite på min, det är ju trots allt helg.

Lite av mina vårtecken. Vad kännetecknar vår för dig?




(Bilderna är klickbara)


Kommentarer
Postat av: Linda

nejmen oj va v 23. Jag trodde du precis hade fått reda på det typ! Men då är det ju inte alls långt kvar... Hur har rutin ul gått då? har ni tagit reda på vad det blir? Du har ju inte nämnt graviditeten i bloggen så jag blev helt paff nu. Haha så roligt! Då ska du ha i augusti eller?

kram

2010-04-18 @ 16:59:48
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

tack för din gissning :)

2010-04-18 @ 20:00:07
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0