Girls night out.

Guuuuud vilken trevlig kväll jag hade igår ute med min kära vän G.
Vi gick och käkade på en supermysig restaurang som var en båt de gjort om, och det var alldeles perfekt väder för att sitta och njuta där lääääänge. Det var skönt att kunna sitta ner utan stress och bara babbla, dricka goda drinkar (som såklart var alkoholmfria för mig) äta god mat, Entrecote, god efterrätt som var tryffelchoklad och vaniljglass OCH bara prata massa tjejsnack och ha kul! Sådana kvällan behöver man ibland, sen att det är en god middag inräknad, det är ju bonus! Vi struntade totalt i vad allt kostade och bara körde, är man ute så är man och då skall man unna sig och inte kolla på priset! För who cares about that?

EN superdupertrevlig kväll, som vi måste göra till tradition.
Men idag är jag trött trots massa sovmorgon från min lillplutt, som vaknade kring åtta... och massa sammanhängande sömn. Men kommer man i säng sent så gör man. Men det är bara att gnugga ögonen lite extra och ta mig en nap nu tillsammans med min lillälskling. (Som förövrigt har lärt sig ett nytt ord idag - fågelbajs! Haha. Så det skulle han ringa och säga till alla han känner idag!:)Sötbebbe!

Nej sova vart det ja!




Vänner är värdefulla och något man skall ta hand om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0